fredag 17 juni 2016

~*~ 1 -10 ~



Välkommen till 100 Affirmationer som skapar Det Goda Livet.




1/
Att visa Tacksamhet gör att jag har kontakt med min Andlighet och Positiva Energi.



💖



2/
Allting i universum återanvänds.



💖



3/ 
Varje beslut jag tar är mitt eget ansvar. Till 100 % 



💖


4/ 
Det jag ser som mediokert kan vara en annan människas himmelrike.



💖



5/
Jag vet inte hur man "ger upp". Jag tror inte jag har det i mig.



💖



6/
Det finns ingen större gåva än frid i sinnet.




💖



7/
Glada tankar kan få solen att skina även en regnig dag.



💖



8/
När ingenting är bestämt, är allting möjligt.



💖



9/
Varje steg på Livets resa är ett Fram-steg.



💖



10/
Positiva tankar skapar balans i livet.


***


EvelynFalkMöller 
🌻🌻🌻



Mer att läsa om och av mig finner du här;

poeter.se/Medlem?writerId=55106